Εκδρομή στην Ιταλία
Εκδρομή στην Ιταλία
Το σχολείο μας στα πλαίσια των προγραμμάτων αδελφοποίησης των σχολείων της Ευρώπης « e twinning» πραγματοποίησε εκδρομή στην Ιταλία από 25-3-2012 μέχρι 1-4-2012 και επισκέφτηκε το συνεργαζόμενο σχολείο " Instituto Comprensivo ? S. Benedetto "που βρίσκεται στη Valfabbrica κωμόπολη κοντά στην Περούτζια .
Επίσης επισκέφτηκε τη Ρώμη και Πομπηία και οι μαθητές που συμμετείχαν είχαν μια αξέχαστη εμπειρία.
Οι μαθητές των δυο σχολείων παραταγμένοι στο προαύλιο του ιταλικού σχολείου.
To Γυμνάσιο Κρανιδίου ευχαριστεί την κυρία Ιζαμπέλα Ποτηριάδη για τη χορηγία της 2000? στην εκδρομή που διοργανώθηκε στην Ιταλία στα πλαίσια του έργου e-twinning ?Comparing Cultures? με το σχολείο Istituto Comprensivo San Benedetto στην Περούτζια Ιταλίας από 26/3/2012 μέχρι 1/4/2012. Το παραπάνω ποσό κάλυψε τα έξοδα της επίσκεψης των μαθητών στο Βατικανό και στον αρχαιολογικό χώρο της Πομπηίας καθώς και ένα γεύμα σε εστιατόριο στη Ρώμη.
Θεωρούμε πολύ σημαντικό οι μαθητές μας να διευρύνουν τους ορίζοντές τους με τη συνεργασία τους με άλλα σχολεία του εξωτερικού γιατί ωφελούνται πολλαπλά, όχι μόνο στην ακαδημαϊκή τους πρόοδο αλλά και στην απόκτηση επικοινωνιακών δεξιοτήτων απαραίτητα για το μέλλον τους. Γι? αυτό και η οικονομική στήριξη της προσπάθειάς μας είναι ιδιαίτερα σημαντική. Ευελπιστούμε στη συνέχειά της και στο να βρει μιμητές σε κάθε προσπάθεια που καταβάλει το σχολείο μας για τη μόρφωση των μαθητών μας.
Kranidi Junior Secondary school would like to thank Mrs Isabella Potiriadis on her donation of 2000? for the school trip we organized to Italy as part of the e-twinning project ?Comparing Cultures? to visit the school Istituto Comprensive San Benedetto in Perugia, Italy from 26th March to 1st April 2012. The amount covered the expenses of the students? visit to the Vatican and the archaeological site of Pompei as well as a meal in a restaurant in Rome.
We consider it very important that our students open up their horizons cooperating with other European schools as they gain not only in their academic progress but also in acquiring communicative skills absolutely necessary for their future. The financial support we received is therefore of specific importance. We hope that we will continue to have such support and that the example of Mrs Potiriadis will be followed in every effort our school for the education of our students.